PRINCIPALUL DUȘMAN AL VÂNZĂTORULUI

În procesul de lucru cu un număr mare de vânzători, a fost observat un fapt interesant. Cei mai de succes vânzători se consideră cel mai mare dușman al lor. Oamenii de vânzări cu rezultate mai puține sau fără rezultate găsesc întotdeauna cauza în ceva sau altcineva. Cel mai adesea, următorii sunt de vină pentru eșecurile lor: pandemia, război, clienți, colegi, extrasezon, situație politică, membri ai familiei, prieteni, sănătate și altele asemenea. Care dintre ei au dreptate? Cel care vinde mult și vede mereu motivul în sine? Sau cel care vinde cu greu și vede motivul în împrejurimile lui? Care dintre ei va putea să-și îmbunătățească situația?

Dacă o persoană vede cauza în sine, o poate trata. Dacă vede cauza în altul, nu o poate repara. Iar acest lucru duce la justificări, la critică mediului înconjurător și la abandon.

Când vine la un nou loc de muncă, după o anumită perioadă de timp, această situație se repetă din nou. Și din nou, și din nou, și din nou. Cum să oprim această spirală descendentă de degradare și deteriorare a standardelor de viață.

Trebuie să te găsești singur cauza problemelor și necazurilor tale. Asumati-va responsabilitatea pentru acest lucru și începeți să o corectați cu toată puterea. Înfruntă cu curaj dificultăți și mergi înainte fără scuze și evadari.

Pentru a rezolva o problemă, trebuie mai întâi să o privești. Și când devine dificil să faci față problemei, nu te îndepărtezi de ea în niciun caz.

Pentru a vedea care este problema ta principală acum și a învăța cum să facă față unor probleme similare – ÎNSCRIE-TE LA O CONSULTARE INDIVIDUALĂ sau la telefon +373 79411313 (Telegram, WhatsApp, Viber)

5 1 vote
Article Rating
Поделиться:
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments