Mulţi vînzători visează să nu facă nici un fel de reduceri, vînzînd în acelaşi timp scump. Aceasta este o dorinţă mare, dar apare o întrebare, ce trebuie de schimbat pentru asta.
Deci, faceţi următorii paşi:
Schimbaţi-vă aspectul. Aspectul dvs. trebuie să vorbească despre aceea că sunteţi o persoană de succes. Cumpăraţi haine scumpe de cea mai înaltă calitate. Cumpăraţi cea mai bună încălţăminte şi accesorii scumpe ( ceasuri, butoni de manşetă, cravată). Făceţi-vă manichiura şi frezura în cele mai moderne saloane. Pot să menţionez că, cumpărînd produse de cea mai înaltă calitate amintiți, că ce e bun costă bani buni. Atunci cînd oamnenii cu statut înalt intră în magazin şi văd încăperea murdară, lipsa de respect faţă de sine şi dorinţele sale, atunci veţi pierde nu numai oamenii cu statut înalt dar şi profitul dvs.
Schimați ideea ofertei dumneavoastră. Însuşi sensul ofertei dvs. şi alte variante a ofertei, trebuie să vorbească despre aceea că orice faceţi dvs. este scump.
Există oameni, care doresc şi sunt gata să achite mai mult pentru ce consideră ei foarte bun. Dar cum îi deferenţiază ei pe cei mai buni? Iată cîteva criterii după care ei îi deosebesc.
Încăpere curată şi aranjată. În special asta este intrarea, locul unde se desfăşoară prezentarile şi deservirea clientului.
Documentele, contractele, scrisorile şi alte documente, care sunt adresate clientului trebuie să fie foarte corect scrise, frumos aranjate, foarte clare. De la toate aceste documente trebuei să fie un sentiment de estetică.
Garanţii precum că, produsul sau serviciul va fi furnizat la timp. Multe companii de asigurare cîştigă prin aceasta, deoarece cererea la aşa asigurări este mare. De ce să nu folosiți și dvs. asta?
Preţul produsului dvs. sau a serviciului trebuie să fie promovat la un nivel foarte înalt. Ca atenţia multora să fie la acest produs sau serviciu. Ca mulţi să vorbească despre asta.
Trebuie să prieteniţi cu oamenii sau organizaţiile, care au o mare autoritate în societate. De exemplu, dacă printre clienţii dvs. sunt miniştri, preşedinţi, conducători de nivel înalt sau companii renumite, despre aceasta trebuie să vorbiţi.
Lupta şi distrugerea, cu ceea ce aduce clientului dezgust. De exemplu, participarea la acţiunile lupta în împotriva narcomaniei, alcoolismului sau analfabetismului.
Ajutaţi şi susţineţi aceea ce oamenii admiră. De exemplu, ajutaţi pe copiii, studenţii, sportivii cu performanţă, persoanele sau oragizaţiile care trag progresul societăţii în sus.
Un factor important, este mărirea numărului de clienţi. Faceţi cunoscute mulţumirile, scrisorile clienţilor dvs. mulţumiţi şi arătaţi, că această, listă creşte zi cu zi.
Creşterea companiei dvs., numărul mai mare de angajaţi, deschiderea noilor filiale şi extinderea generală, foarte mult influenţează la decizia clientului ca să cumpere de la dvs. un produs scump.
Insuşi ideea a intregii organizaţiei, trebuie să vorbească despre aceea că compania dvs. e cea mai bună. De ce? De aceea că, cu dvs. pot colabora doar cei mai buni.
Îmbunătăţiţi calitatea de îngrijire şi deservire , ca clienţii să simtă nivelul şi valoarea dvs.
Vindeţi calităţile dvs. distinctive. Explicaţi că produsul sau serviciul dvs. este scump, deoarece dvs. lucraţi cu un număr nu prea mare de clienţi şi folosiţi mult timp şi straduinţă la crearea celui mai înalt produs, iar concurenţii dvs. la asta economisesc.
Rețineți – ca să cîştigați bani mulţi puteți doar atunci cînd SINCER doriți să-i ajutaţi pe oameni!
Sunaţi acum şi înscrieţi-vă la cursul pe vînzări MAESTRU ÎN VÎNZĂRI
Puteţi invita antrenorul nostru la compania dvs. pentru a obţine un training bine pregătit şi specific produsului sau serviciului dvs.
Cu stimă , Veaceslav Bogdanov
© 2013, Toate drepturile sunt protejate. Dreprutrile aparţin S.R.L. „Maestru în vînzări” ( tel.: +37379411313 )