UNDE POŢI GĂSI VÎNZĂTORI CARE SĂ VÎNDĂ

Unde să gasim vînzători care să vîndă? 

De altfel, acestă întrebare şi-o dau o parte foarte mare de conducători şi manager  care se ocupă cu angajarea personalului. Dacă dvs. acum citiţi acest articol, probabil și la dvs. există această problemă. Mai jos voi dezvălui instrumentele exacte despre cautarea şi să găsirea vînzătorilor. Dacă dvs. veți veni luni la serviciu şi veţi începe a folosi instrumentele de mai jos, atunci veţi fi printre primii, care vor putea mai repede mări profitul companiei, găsind mai repede vînzători.

 

 

PRIMUL INSTRUMENT:
Găsiţi în compania dvs. vînzătorul care vinde cel mai mult. Întrebaţi-l dacă are prieteni sau cunoscuţi, care se află în căutare de lucru. Cred că vă este cunoscut, că simulacrul atrage simulacrul.
Și în rîndul vînzătorilor această lege tot e valabilă. Vînzătorul dvs. bun, la sigur, are în jurul său oameni, care seamănă cu el la caracter sau are asemănătoare hobby-uri. Aflaţi oamenii din anturajul lui şi discutaţi cu ei. Nu este exclus, ca cineva din ei să se intereseze de oferta dvs., doar lîngă el va lucra şi prietenul lui.
AL DOILEA INSTRUMENT:
Dvs. aveţi nevoie de oameni care deseori au atins scopurile  şi cu pricepere au putut să-şi pună noi scopuri. Astfel de persoane se găsesc în cele mai bune stări emoţionale și ei vor putea obțină repede rezultate şi în compania dvs.
Unde totuşi să-i găsim?
Căutaţi-i pe terenurile de sport şi pe stadioane, în rîndul studenţilor care studiaza ştiinte reale, printre cei care şi-au petrecut copilăria şi adolescenţa nu în oraşe mari, dar în sate şi suburbii.
AL TREILEA INSTRUMENT:
Dacă în compania dvs. de angajarea personalului se ocupă o altă persoană, dar nu dvs., în primul rînd, trebuie să atrageţi atenţia la acest om şi la calităţile lui. Acestă persoană trebuie să fie selectată dintre cei mai buni angajaţi ai companiei dvs. Ea trebuie, într-o perioadă mare de timp, să se deosebească prin rezultate înalte. Dacă acestă persoană este într-o stare emoțională rea, atunci va atrage în compania dvs.  încă cîţiva astfel de angajaţi, care vor avea un impact negativ asupra companiei. Aici lucrează acea lege descrisă în primul instrument. Fiecare om este ca un magnet pentru analogul său.
AL PATRULEA INSTRUMENT:
Deseori se întimplă, că atunci cînd noi, conducătorii, devenim mai buni, observăm că vînzătorii noştri, pe care noi îi consideram lipsiţi de valoare, încep a da rezultate înalte. Da, starea conducătorului foarte mult influenţează asupra stării companiei. Dacă conducătorul se instruieşte, se ocupă cu sportul, des discută cu angajaţii, foloseşte instrumentele în managementul afacerii, atunci starea întregii companii şi în special a departamentului de vînzări, în mod semnificativ se va îmbunătăţi. Nu în zadar există o zicală veche: “Peştele de la cap se strică”.
AL CINCILEA INSTRUMENT:
Mitul, precum că vînzătorii se nasc, nu este un adevăr. Găsiţi oameni, care se află într-o stare emoţională bună şi pot, necătînd la nimic, să-și atingă scopurile, şi iată că aţi găsit vînzători cei buni. Rămîne doar să-i învăţaţi. Chiar şi în procesul de învăţare ei vor da rezultate. Iar folosind cunoştinţele tehnicii de vînzări, ei vor mări profitul companiei dvs. de multe, multe ori.
Deveniţi mai buni și ajutaţi altora să devină mai buni şi SUCCESUL e la dvs. în buzunar!
Telefon : + 373 794 11 313
© Toate drepturile sunt protejate. Dreprutrile aparţin S.R.L. „Maestru în vînzări” ( tel.: +37379411313 )
0 0 votes
Article Rating
Поделиться:
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments