CEI MAI BUNI CLIENTI – PRINCIPALELE 5 DIFERENȚE

Când oamenii de vânzări sunt instruiți, ei se întreabă adesea cine sunt cei mai buni clienți. Cum să înțelegeți care client este mai bun și care este mai rău? În continuare, vor fi prezentate caracteristici clare ale celor mai buni clienți.

Întrucât scopul oricărui departament de vânzări este profitul. Adică diferența dintre venituri și cheltuieli. Pe baza acestor date, vom descrie caracteristicile celor mai buni cumpărători.

  1. Cei mai buni clienți sunt cei care cumpără mult.
  2. Cei mai buni clienți sunt cei care sunt dispuși să plătească mai mult pentru ceea ce cred ei că este mai bun.
  3. Cei mai buni clienți se despart ușor de banii lor.
  4. Dacă clientul este deschis și sincer cu privire la ceea cu ce nu este de acord, atunci este mai bun decât cineva care încearcă să-și ascundă dezacordul.
  5. Cei mai buni clienti sunt cei care, cu orice ocazie, recomandă cumpărarea produselor sau serviciilor companiei tale.

Pentru a crea fluxuri ale celor mai buni clienți care să-ți aducă ție și companiei tale din ce în ce mai multe venituri și mai puține cheltuieli, FACEȚI UN CURS PRACTIC DE VÂNZARI la COMPANIA MAESTRU IN VINZARI. ÎNSCRIEȚI-VĂ LA UN CURS DE VÂNZĂRI

5 1 vote
Article Rating
Поделиться:
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments