Cu siguranță, ați văzut deja un exemplu copiilăresc, în care oamenii sunt îndreptați către mai multe obiecte albe și li se cere să numească ce culoare este acest obiect. Toată lumea numește aceste articole albe.
Și când toți la automat cunosc că următorul obiect va fi de asemenea alb, li se pune brusc o întrebare neașteptată: „Ce bea vaca?” Și în acel moment, majoritatea răspunde că vaca bea Lapte.
Acest tip de automatism funcționează pentru majoritate.
Ce s-a întâmplat aici? Și cum se referă asta la vânzări și la coronavirus?
TEHNOLOGIA SECRETĂ A VÂNZĂRILOR: Totul este foarte simplu.
Astfel ne sunt vândute cele mai mari și cele mai cunoscute mărci din lume. De exemplu: Conduceți într-o mașină și vedeți o reclamă de cafea “Brand” pe marginea drumului.
Te duci la supermarket și pe raft, la nivelul ochilor găsești cafeaua “Brand”.
După știrile de seară, vă arată o reclamă despre cafeaua “Brand”.
Te uiți pe rețelele de socializare și apare reclama despre cafeaua “Brand”.
Îți verifici e-mailul și acolo găsești și o reclamă despre cafeaua “Brand”.
Mergi la expoziție, iar aceasta nu este o expoziție de cafea, dar acolo se servește gratuit cafeaua “Brand”.
Întâlnești un prieten care a gustat recent cafeaua “Brand”, și acest prieten al tău recomandă cu siguranță să încerci cafeaua “Brand”.
Și într-o bună zi încercați această cafea și poate nu v-a plăcut foarte mult, dar nu puteți spune că este o cafea de o calitate foarte prostă.
Apoi, ai fost servit la un eveniment cu o cafeluță “Brand” și, din moment ce nu a existat altă cafea, ai băut cafea “Brand”.
Și în a doua zi, sunteți de acord să beți cafeaua “Brand” dimineața, iar o săptămână mai târziu ați luat automat o cutie de cafea “Brand” la supermarket, care a fost din nou la nivelul ochilor.
Dumneavoastră, rudele sau colegii dumneavoastră au decis că cafeaua “Brand” este bunișoară, iar data viitoare trebuie de cumpărat această cafea “Brand”. Așa ați început să beți cafea, despre care nu ați auzit niciodată de acum jumătate de an.
Așa v-au vândut fără a vinde.
Poate că în cazul tău nu era vorba de cafea, ci de scutece, guma de mestecat, țigări electronice, tampoane pentru femei, pastă de dinți sau altceva. Așa se face că unele produse cunoscute devin substantive comune.
De exemplu: XEROX sau PAMPERS. Apropo, acestea sunt numele unor companii mondiale foarte renumite.
Nu numim acum scutecele – pampers-uri?
Oare nu numim noi acum aparatul de facut copii la documente – xerox?
Exact așa recent nea-u vindut ideea CORONAVURUSului.
Aceasta nu înseamnă că nu există un astfel de virus. Aceasta nu înseamnă că nu trebuie să fim tratați și să ducem un stil de viață sănătos. Iată doar pacienții cu gripă în țara noastră sunt mult mai mulți decât cu coronavirus. Și oamenii mor mai des de gripă decât de coronavirus. De ce nu se anunță carantina din cauza gripei?
Îți voi oferi informații secrete. PE ACEASTA se CÂȘTIGĂ. Cine exact? Nu pot decât să ghicesc. Sunt sigur că acest lucru este direct legat de vânzari și profit.
Este posibil să apară în curând vaccinuri foarte scumpe. Cine va plăti pentru vaccinuri? Fie le vom cumpăra noi, fie se vor transfera mulți bani din bugetul de stat pentru achiziționarea vaccinelor și vaccinarea populației.
Este posibil să apară alte produse sau servicii care sunt legate cumva cu acest virus. Și nu contează cât vor costa aceste produse. Vom cumpăra în continuare aceste produse. Instinctul autoconservării nu a fost anulat.
Cum să oprim această epidemie de nebunie? Cum să facem ca această idee să fie imposibil de a ne vinde?
IGNOREAZĂ-l ȘI NU ÎL FACE VESTIT.
Aceasta nu înseamnă că nu este necesar să se trateze bolnavii.
Desigur, acest lucru nu înseamnă că ar trebui să renunțăm și să lasăm mâînile în jos.
De fapt, asta înseamnă că este destul să bagăm oamenii în frică. Foarte des suntem acolo.
Cel mai simplu și cel mai aplicativ exemplu care a fost folosit în zilele Uniunii Sovietice. Chiar dacă a existat o problemă, atunci aceasta nu a fost anunțată în toate știrile, ci a fost eliminată în liniște și rapid.
Aceasta nu înseamnă că în acele zile nu au existat epidemii, carantine, omoruri sau alte lucruri nu chiar bune. Erau. Numai că acest lucru nu a fost scris în ziare sau anunțat în știri, ca principală știre. Adică, majoritatea oamenilor nu au fost bagați în frică, dar problema a fost eliminată calm și liniștit.
PROPUNERE
Să nu citim și să nu distribuim postări despre coronavirus pe rețelele de socializare.
Sugerez să opriți televizorul atunci când vorbesc despre asta. DECLARĂM BOICOT ȘTIRILOR PROASTE.
Haide-ți să ducem un stil de viață sănătos. Sport, plimbări, alimentație sănătoasă.
Și cel mai simplu, să distribui acest mic articol la prietenii și cunoscuții tăi!
De asemenea, vă sugerez să vă expune-ți cu părerea despre acest lucru în comentariile la acest articol!