Doriți să vindeți mai mult și la un preț mai ridicat?
Nu reușiți să găsiți clienți prin telefon?
Doriți să micșorați cheltuielile pentru publicitate?
Doriți să găsiți clienți care vor cumpăra?
Începeți ACUM training video „TEHNOLOGIA APELURILOR RECI”.
Apel rece – este un apel către un potențial clientul, cu scopul de a încheia relații bune, de a conveni o întâlnire sau de a încheia o afacere. După cum este bine cunoscut, nivelul vânzărilor crește și profitul se mărește cu ajutorul a trei modalități.
Acestea sunt: căutarea clienților noi, lărgirea asortimentului și ridicarea prețurilor.
Acest video-training vă va ajuta să căutați și să găsiți ușor și fără mult efort, clienții noi. Etapele exacte ale unui apel rece sunt atât de accesibile și simple, încât pot fi adaptate cu ușurință la vânzarea oricăror produse sau servicii. Important este că conform statisticii, 70% din clienți care au fost apelați cu ajutorul „Tehnologiei apelurilor reci” acceptă să se întâlnească și/sau să cumpere.
S-a observat că vânzătorii care se ocupă de căutarea clienților cu ajutorul apelurilor telefonice, peste o anumită perioadă de timp își pierd dorința de a mai efectua apeluri către potențialii clienți. Am realizat un interviu cu ajutorul căruia am identificat problemele de bază, din cauza cărora vânzătorii își pierd dorința de a mai căuta clienți. Numărul mare de refuzuri și lipsa unei tehnologii eficiente au devenit cauzele principale pentru care se pierde dorința de a căuta clienți.
Toți cei, care se ocupă cu vânzările, au nevoie de Tehnologia apelurilor reci.
Manageri în vânzări,
Vânzători de la magazine și oficii,
Angajați de la Call-Center,
Consultanți,
Conducătorii secției de vânzări,
În schimbul unei sume atât de mici veți primi o tehnologie, care este utilizată de mii de vânzători din întreaga lume. Aplicând această tehnologie a apelurilor reci, veți domina mereu situația și veți găsi mai repede clienții doriți.
Această tehnologie este aplicată de următoarele companii: grupul de companii „LIDER”, compania „Construct Resurs”, compania „EXTERIOR”, compania „Metancor-Com”, compania „Catadeni-Lux” și multe alte organizații.