Primul sfat:
In primul rind trebuie să incepi cu imbunatatirea propriei personalităti. Cel mai important, in acest caz, este starea emoțională, de-asemenea, ar fi bine, sa duceti un mod sănătos de viată si să nu comiteţi acţiuni ilegale. Ordonați-vă viaţa personală.
Al doilea sfat:
Analizati-vă caracteristicile personale, talentele si capacităţile. Cu cît posedati mai multe calitaţi bune, necesare unui vînzator, cu atit mai multe şanse aveti pentru a deveni un vînzator de success. Ocupaţi-vă doar cu treburi dorite şi plăcute. Cea mai importanta calitate, pe care ar trebui s-o posede un vinzator de success este abilitatea de a comunica în mod corect. De asemenea, abilitatea de a ajunge usor la un acord comun cu orice persoană, precum și capacitatea de a cîștiga bunăvoința oamenilor.
Al treilea sfat:
Actionati! Timpul liber, după fluxul de intrare a clientilor folositi-l pentru a găsi clienti noi si de a menține comunicarea cu clientii vechi! Cea mai rea acțiune – este inacțiunea!
Al patrulea sfat:
Este foarte important ca atunci cînd acționați, să parcurgeti corect etapele unei vînzări de success si anume:
1. Căutarea clientului;
2. Stabilirea contactului cu clientul;
3. Stabilirea adevăratelor necesități ale clientului;
4. Prezentarea produselor, serviciilor bazate pe necesităţile ale clientului;
5. Finalizarea tranzacției
(dacă este cazul, lucrul cu obiecțiile).
Al cincelea sfat:
Instruiți-vă cît mai mult și analizați cunoștințele dobândite! Lumea și tehnologiile se schimbă, de aceea este foarte important să examinați în mod permanent produsul sau, serviciul, pe care doriti sa-l vindeti. Invătați, aplicați în practică și antrenenați-vă. Cunoștințele și abilitățile vor rămâne cu dvs. pentru totdeauna, doar dacă instruirea include și practica!
Aceste sfaturi sunt oferite de Veaceslav Bogdanov, trainer în vânzări cu peste 23 de ani de experienta în vanzari! Veaceslav Bogdanov este conducătorul companiei „Maestru in vinzari” SRL, care oferă cursuri de formare practică pentru toți cei implicați în vânzări (training-uri in vanzari, cursuri deschise pentru vanzatori, formare corporativă pentru angajaţii secţiei de vânzări).