TREI MODURI FUNCȚIONALE DE A MĂRI VENITUL

– Sunteți administratorul sau proprietarul companiei;  

 

– Nu mai știți ce să faceți pentru a mări venitul;

 

– Angajații dumneavoastră se plâng că au un salariu mic;

 

Citiți cu atenție acest articol.

El este special pentru Dumneavoastră.

După cum se știe, lucrurile geniale sunt simple. Nu este exclus faptul că nu veți găsi ceva nou în acest articol. Întrebarea e foarte simplă: ”Implementați oare dumneavoastră aceste metode?”. Folosiți oare cele mai simple și funcționale metode de a mări volumul vânzărilor?

Lumea e organizată astfel, încât cele mai bune metode sunt cele mai simple și originale metode. Studenții companiei ”Мастер продаж” (Maestru în vânzări) spun: – ”Eu cunosc toate aceste metode, dar uit să le implementez”. Folosiți acest articol ca pe o un instrument memorizat despre cele mai simple și aplicabilemetode de mărire a venitului în orice companie.

 

De multe ori, termenii ”venit” și ”profit” sunt confundați. Pentru început, haideți să vedem ce înseamnă ”venit” și ”profit”.

 

VENIT – banii sau bunurile materiale, care vin de la o întreprindere sau de la orice fel de activitate.

 

PROFIT – diferența dintre venit și cheltuieli.

 

Apropo, în orice companie departamentul de vânzări este responsabil pentru profit. Deși, uneori, chiar și în companii mari, administratorii consideră că ei (administratorii) sunt responsabili de profit.

Dragi administratori, străduiți-vă să faceți totul posibil pentru a nu îndeplini obligațiile angajațilordumneavoastră. În acest mod Dumneavoastră educați niște trântori în companie, iar Dumneavoastră nu veți mai avea timp liber. Veți deveni într-atât de ocupat, încât nu veți mai avea timp pentru sine și familia dumneavoastră.

 

Metode de a mări venitul

 

1.Extinderea asortimentului.

Dacă până acum vindeați computere, atunci în cazul dumneavoastră este rezonabil să adăugați la asortimentul de computere și accesorii sisteme de operare pentru ele. Dumneavoastră știți mai bine de ce au nevoie clienții dumneavoastră. Noi vă recomandăm să faceți un sondaj de opinie printre clienți înainte de a extinde asortimentul.

 

 

2.Mărirea numărului de clienți.

Dacă până acum vindeați angro vopsea pentru păr pentru magazinele specializate, găsiți un anumit număr de cumpărători cu amănuntul (saloane de frumusețe, frizerii sau frizeri independenți)., care vor cumpăra regulat vopsea pentru păr. Căutarea continuă a noilor clienți este activitatea care-i duce la succes pe cei mai buni vânzători. Fiecare minut liber utilizat pentru căutarea noilor clienți ridică compania la un nou nivel de succes, profit și extindere. Cei mai viabili vânzători sunt de acord cu această metodă de mărire a venitului.

 

 

3.Ridicarea prețurilor.

Metoda iubită a celor ce sunt CU ADEVĂRAT siguri de calitatea mărfurilor sau serviciilor sale. Această metodă este preferată în special de cei mai buni întreprinzători.

Marfa dumneavoastră se cumpără. Nu aveți probleme cu numărul de clienți și gama de produse. Ridicați prețurile. Lăsați vânzătorii dumneavoastră să demonstreze că sunt foarte buni și pot vinde scump. Această metodă de mărire a venitului este cel mai des utilizată de vânzătorii calificați și buni în meseria lor.

Pentru vânzătoriimanagerii de vânzăriconsultanții și agenții de vânzări și pentru toți cei, care întâmpină dificultăți în căutarea noilor clienți sau în vânzări la sume mari de bani, compania ”Мастер продаж” (Maestru în vânzări) a pregătit niște traninguri profesionale speciale de vânzări. Vedeți descrierea treningului deschis de vânzări.

0 0 votes
Article Rating
Поделиться:
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments