SĂRĂCIA MINTALĂ ÎN VÂNZĂRI

Cum ne gândim despre vânzări așa este modul în care vindem. Niciun agent de vânzări nu va atinge înălțimi în vânzări dacă mintea lor este concentrată pe rezultate scăzute sau „să aibă suficient pentru un minim”. Prin urmare, alte gânduri și idei ale vânzătorilor săraci și bogați vor fi comparate.

 

Vânzatorul sărac se gandeste să termine mai repede ziua de muncă sau săptămâna de lucru.

Vânzătorul bogat crede că astăzi nu va pleca acasă fără vânzări mari.

 

Vânzătorul sarac vrea un salariu fix si crede ca nu poate sa-si ridice salariul.

Un vânzător bogat este gata să primească un salariu doar din propriile rezultate și își dorește mereu să-l mărească datorită rezultatelor mai mari.

 

Vânzătorul sărac se supără din orice motiv sau fără motiv.

Un agent de vânzări bogat este dispus să facă față provocărilor și le acceptă cu ușurință și fără timiditate.

 

Un vânzător sărac evită să intre în comunicare cu oameni noi.

Un vânzător bogat se familiarizează cu ușurință cu străinii și știe să poarte o comunicare obișnuită cu aceștia.

 

Un vânzător sărac merge la muncă ca la o muncă grea.

Pentru un vânzător bogat, fiecare zi de lucru este o șansă de a se îmbunătăți.

 

Un vânzător sărac se gândește la sărăcie.

Vânzătorul bogat plănuiește să devină și mai bogat.

 

Un vânzător sărac poate deveni și mai sărac.

Un vânzător bogat este capabil să devină de multe ori mai bogat.

 

Pentru a deveni un vânzător bogat și a-ți schimba gândurile într-o direcție bogată, ÎNSCRIE-TE LA UN TEST SPECIAL și AFLĂ CUM SĂ-ȚI TRANSFERI GÂNDURI ÎN BOGĂȚIE ÎNTR-O CONSULTARE INDIVIDUALĂ LA NOI

5 1 vote
Article Rating
Поделиться:
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments