GRIJA DE CUMPĂRĂTOR. DE CE O FACEM? CUM SE FACE?

Atunci când ai grijă de clienți, reduci riscul de neînțelegeri cu clienții și creezi un flux de clienți care vin dupa recomandări. Sigur că în conformitate cu aceasta, economisești și banii pe publicitate.

Din aceste motive principale, clienții trebuie să fie deserviți cu grijă. În continuare vor fi descrise trei modalități principale de deservire cu grijă a clienților.

Metoda 1: Aflați nevoile și fiți interesați de clienți și nu încercați să-i interesați. Cu sinceritate pune întrebări și află adevărata problemă cu care clientul a venit la tine. Trimiteți un flux de atenție de la dvs. către client, mai degrabă decât să încercați să obțineți un flux de atenție asupra ta sau produsului tău.

Metoda 2: Tratează fiecare client ca pe un oaspete binevenit, care vine la tine acasă. Când un oaspete vine la tine acasă, îi oferi cafea, ceai sau ceva de mâncare. Ajută clientul și apoi el te va ajuta.

Metoda 3: Arătați că sunteți stăpânul și cumpărătorul este un oaspete. Când întâlniți un client pentru prima dată, orientați-l în magazinul (showroom) dvs. Arată-i unde în magazinul tău poate găsi produsul necesar. Când un oaspete intră în casa ta, el nu se plimbă fără stăpân în casa străină? Tu, în calitate de gazdă ospitalieră, îi arăți unde este sufrageria, bucătăria, toaleta sau dormitorul? Ar trebui să faceți același lucru cu fiecare potențial client, cu excepția cazului în care lucrați într-un magazin cu autoservire.

Poți antrena abilitățile de a avea grijă de clienți la cursul de vânzări.

AFLĂ DETALII DESPRE CURSUL DE VÂNZĂRI

5 1 vote
Article Rating
Поделиться:
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments