Există o companie în țara noastră care și-a stabilit un obiectiv – îmbunătățirea culturii vânzărilor, returnând astfel bucuria și plăcerea din munca lor managerilor și vânzătorilor. Această organizație dorește să ridice performanța vânzărilor și rezultatele la un nivel superior. Și aceasta nu este cea mai ușoară sarcină, dar realizabilă. Mai mult decât atât, schimbările sunt deja vizibile.
Cultura de vânzări este direct legată de relațiile interpersonale din cadrul echipei. De relațiile dintre companii. De atitudinea societății în general față de afaceri și în special față de vânzări. Desigur, acest lucru se datorează unor probleme etice în vânzări și nu numai.
Există mai multe idei false care s-au dezvoltat printre cumpărători în vremea Uniunii Sovietice și a perestroikei. Aceste date trebuie, de asemenea, corectate, astfel încât societatea să nu aibă o atitudine proastă față de vânzări, vânzători și afaceri.
Fiecare dintre noi înțelege că o părere proastă se formează din cauza oamenilor răi care au cauzat probleme și din cauza cărora, acum, mulți vânzători suferă. Aceasta este o muncă pe mai multe fronturi.
Cultura vânzării înseamnă mult mai mult decât simplul schimb de bunuri sau servicii pentru bani sau alte obiecte valoroase. Aceasta este opinia societății despre acest schimb.
Firma care și-a propus obiective atât de înalte și importante se numește Maestru în vinzari SRL.
AFLAȚI MAI MULTE DETALII DESPRE CUM SUNT REALIZATE ÎN VIAȚĂ ACESTEA OBIECTIVE PE ACEST SITE