TREI MOTIVE APARIȚIEI OBIECȚIILOR ÎN VÂNZĂRI

În timp ce mulți agenți de vânzări cu experiență vin la noi pentru instruire practică în vânzări, cu scopul principal de a învăța cum să gestionăm obiecțiile. De aceea scriem acest scurt articol informativ. Deci, în continuare veți afla principalele motive care duc la obiecții din partea clienților și principalele motive pentru care vânzătorul nu le face față.

 

  • Primul și principal motiv pentru apariția obiecțiilor este omiterea oricăror etape de vânzare sau executarea lor incompletă de către vânzător. Cineva nu știe să stabilească o relație caldă sau o face intuitiv. Pentru altcineva este dificil să afle nevoile sau pur și simplu este „incomod” să pună anumite tipuri de întrebări. Pentru cineva e dificil să facă o prezentare care vinde, complet personalizată pentru cumpărător. Cuiva îi este greu să dea comenzi la acțiune sau îi tremură vocea când vorbește despre sume mari de bani.

Pentru a rezolva această problemă este nevoie de un curs practic de vânzări –> VEZI AICI

  • Al doilea motiv important pentru apariția obiecțiilor este incapacitatea de a controla comunicarea. Iată care sunt principalele greșeli pe care vânzătorul le face atunci când comunică: este dificil să intri în prima comunicare cu un străin; vorbește mult și nu permite interlocutorului să introducă un cuvânt în conversație; tace si crede ca comunică; nu poate transmite informația prin distanță (mormăie pe sub nas sau vorbește neinteligibil); nu anunță interlocutorul că informațiile sale au ajuns, sunt înțeleasă sau sunt primite (nu dă confirmare); incapabil să oprească fluxul de informații de la interlocutor. Desigur, cea mai ușoară cale este să dai vina pe cumpărător pentru incapacitatea de a comunica, doar că în acest caz trebuie să ne amintim că vânzătorul controlează vânzarea și trebuie să o poată efectua de la început până la sfârșit.

Pentru a rezolva acest motiv este nevoie de un curs practic de comunicare pentru vânzători –> VEZI AICI

 

  • Un al treilea motiv pentru obiecții îl reprezintă experiențele negative din trecut ale vânzătorului. Unii agenți de vânzări ajung la un moment al vieții lor în care nu pot auzi obiecțiile sau pur și simplu nu pot face față obiecțiilor. Acest lucru se poate datora faptului că vânzătorul însuși a fost de acord cu obiecțiile clienților. Acest lucru se poate datora faptului că cineva din compania lui a făcut „minuni” împotriva clienților, încât până și managerul de vânzări crede că acestea “minuni” nu sunt corecte. Se poate întâmpla și din orice alt motiv legat de experiența negativă a vânzătorului.

 

Pentru a rezolva acest motiv, ÎNSCRIE-TE la testare individuală și obțineți o soluție individuală pentru situația dvs. SUNĂ la +373 79411313 sau LASĂ O SOLICITARE PE ACEST SITE 

5 1 vote
Article Rating
Поделиться:
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments