3 MODALITĂŢI DE MENȚINEREA CLIENTULUI

Mulți vânzători și companii cheltuiesc resurse uriașe pentru a găsi noi clienți. Bani, timp și alte mijloace. Iar principala întrebare pe care și-o pun majoritatea conducătorilor echipelor de vânzări este problema menținerea clienților.

Următoarele sunt cele mai simple și mai ieftine modalități de a păstra clienții.

Prima modalitate

Ține întotdeauna clienții aproape de tine. Chiar dacă clientul nu cumpără acum, construiește-ți totuși prietenii. Și nu contează ce vinzi. Faceți totul pentru ca clientul să aibă o impresie bună despre vânzător, despre companie și despre produsul vândut. Etapa stabilirii contactului cu clientul este etapa care dureaza intreaga perioada de lucru cu acesta.

A doua metodă

Când observi că clientul are încredere în tine. Cu sinceritate are încredere. Începeți să puneți cumpărătorului mai multe întrebări de afacere. Află cu grijă, dificultățile și problemele pe care dorește să le rezolve cu ajutorul produselor sau serviciilor tale. Nu are rost să clarificăm temeinic nevoile dacă clientul nu are încă încredere în tine.

A treia metodă

Ai grijă de client așa cum ai vrea să fii tu îngrijit. Grija este o dorință sinceră de a ajuta dezinteresat. Și nu contează dacă cumpărătorul îți mulțumește sau nu. La urma urmei, o mamă bună nu are grijă de copii de dragul recunoştinţei lor. La urma urmei, o gazdă bună nu are grijă de oaspeți de dragul favoării lor.

Fii om și vei avea clienți care vor să cumpere de la tine. Ei vor dori să vină la tine, doar ca tu să-l deservești. Vor să vă recomande fără recompense.

Pentru a afla cum să folosești toate metodele descrise mai sus, ÎNSCRIE-TE LA UN CURS DE VÂNZĂRI

5 2 votes
Article Rating
Поделиться:
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments