Un training în vânzări înseamnă acea practică care lipsește în multe forme de învățământ. Puteți învăța totul pe de rost, dar capacitatea de aplicare a celor învățate pe de rost în viață distinge profesionalii de amatori. Nici un director de companie nu va trimite la o convorbire importantă un angajat care nu a practicat aceasta și nu a obținut nici un rezultat în convorbiri. Putem citi o mulțime de cărți despre cum să efectuăm vânzările cu succes, dar aceasta nu înseamnă că după citirea acestor cărți, imediat vom fi capabili să vindem cu succes.
Descrierea primei etape a trainingului corporativ în vânzări
Trainingurile în vânzări sunt trainingurile Reale cu utilizarea situațiilor, care se întâlnesc în cadrul secției Dvs. de vânzări. Traininguri necesare pentru ca angajații Dvs. să poată demonstra că teoria studiată este înțeleasă și managerii Dvs. în vânzări pot aplica cele învățate. După rezulatatele companiilor care au fost instruite în domeniul vânzărilor la noi, s-a constatat o faptă interesantă. Toate companiile au obținut o creștere a vânzărilor, iar banii investiți în aceste cursuri de instruire au fost întorși cu vârf și îndesat. În același timp, nivelul vânzărilor continuă să crească.
Fiecare manager în vânzări al companiei Dvs. primește o sarcină individuală specială, stabilită anume pentru el. Această sarcină conține pașii de soluționare a problemelor, ce apar anume la acest vânzător sau consultant în vânzări. Sarcina conține atât exerciții practice și antrenări, cât și reexaminarea produsului sau a serviciului, etc.
Acest serviciu reprezintă acel pas care îl face pe vânzător să fie încrezut în acțiunile și cunoștințele proprii. Anume în această etapă, vânzătorii depășesc acele probleme majore care blochează creșterea vânzărilor.
Ce veți primi:
Compania Dvs. va deține o sistemă funcțională simplă de vânzări;
Compania Dvs. va avea vânzători capabili să negocieze cu orice client;
Veți micșora termenul de pregătire al vânzătorilor noi și aceștia vor începe mult mai repede să aducă profit și să dea rezultate;
Noi am realizat un studiu împreună cu una din companiile, a cărei angajați au finalizat cursurile de vânzări la compania „MAESTRU ÎN VÂNZĂRI”. Angajații acesteia au învățat la noi în luna februarie, anul 2014. Am comparat volumul vânzărilor din primele 6 luni ale anului 2013 cu volumul vânzărilor din primele 6 luni ale anului 2014. S-a constata că volumul vânzărilor din secția de vânzări în care am efectuat investigarea a crescut până la 110%. Aceste date pot fi verificate la noi în oficiu sau vă transmitem datele de contact ale directorului companiei, în care am realizat investigația. De asemenea vă recomandăm să luați de la noi lista companiilor care au fost instruite la noi, pentru a vă convinge de veridicitatea cifrelor menționate mai sus.
Graficul orelor: 2-3 întrevederi pe săptămână – câte 2 ore ( în total 15 ore de antrenări practice în vânzări). Timpul se stabilește individual.
Cheltuielile pentru training se rambursează în prioada cuprinsă între 1 săptămână până la 6 luni.
Ca rezultat al trainingului în vânzări, nivelul vânzărilor crește de la 30% până la 200% (în funcție de tipul activității).
Aveți nevoie de o creștere a vânzărilor de 2 ori mai mult? Atunci suna-ți-ne chiar acum.
Înscrieți-vă acum la nr. de telefon: +373 79 411 313
CUM SE DESFĂȘOARĂ PREGĂTIREA PENTRU INSTRUIRE ȘI ÎNSĂȘI INSTRUIREA:
1.Trainerul nostru de vânzări se întâlnește cu directorul companiei Dvs. și cu conducătorii secției de vânzări.
3.Noi efectuăm o analiză completă a stării personalului Dvs. și a conducătorilor.
4.Noi pregătim cursurile de instruire special pentru compania Dvs.
5.După ce s-au stabilit toți termenii, noi realizăm prima etapă a trainingului corporativ, unde recomandăm să participe toți colaboratorii care se află în lanțul de vânzări (vânzători, conducători, casieri, instalatori, persoane care livrează, producători, etc.). Toți participanții la prima etapă primesc un certificat de absolvire a primei etape.
6.La sfârșitul primei etape a trainingului corporativ, toți vânzătorii primesc temă pentru acasă, care demonstrează cât de bine își cunosc produsul lor.
7.Nu mai devreme de o săptămână după prima etapă, și nu mai târziu de o lună după încheierea primei etape, începem a doua etapă a instruirii corporative.
8.După terminarea etapei a doua de instruire, acordăm certificate fiecărui participant. În aceste certificate se indică numărul orelor de pregătire practică.
9.Conducătorii primesc consiliere cu privire la gestionarea viitoare a departamentului de vânzări și la fiecare angajat în mod individual.
10.Numai angajatul care finalizează ambele etape de instruire corporativă obține dreptul de a deveni membru al clubului MAESTRU ÎN VÂNZĂRI, în care continuă să învețe și să primească ajutorul nostru suplimentar.