Acest curs m-a ajutat să-mi depășesc teama de apel rece

Acest curs m-a ajutat să-mi depășesc teama de apel la rece. Împărțiți-l în componente ușor de înțeles.

O descoperire foarte importantă și interesantă, găsirea unor realități comune cu clientul și exersarea punerii întrebărilor.

Acest lucru m-a ajutat să comunic cu clienții în pregătirea seminariilor noastre profesionale.

Detectarea emoțiilor clientului, să le arăt și să conștient să le folosesc atunci când comunici cu clienții pentru a găsi o stare emoțională comună.

Important pentru mine este cunoștințele despre „comandă pentru a încheia tranzația”.

Accentul este pe clarificarea nevoilor clientului, vorbind despre beneficiile achiziționării de echipamente de la mine în ceea ce privește banii.

Am scăpat de fraze  îndoielnice, ceea ce îmbunătățește calitatea comunicării și apropie vânzarea.

Cristina Rapoport (compania Smart Light)

5 1 vote
Article Rating
Поделиться:
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments