MANUAL DE VÂNZĂRI
- Pentru cei care sunt angajați în vânzări (cu experiență și fără experiență);
- Potrivit pentru pregătirea internă a personalului de vânzări;
- Aprobat pentru utilizare în instituții de învățământ secundar de specialitate și superior;
- Dezvoltat pe baza a 11 ani de formare practică în vânzări din viața reală;
- Poate fi folosit în vânzări B2C, B2B, B2G.
Despre cartea "MANUAL DE VÂNZĂRI"
- Stimați doritori de a vă ocupa de vânzări, vânzători, manageri de vânzări, conducători ai departamentelor de vânzări, directori și proprietari de afaceri, elevi, studenți şi profesori a cursurilor ,,Antreprenoriat,, şi ,,Marketing,,! Acest manual este creat pentru voi. Anterior, s-au scris multe cărți despre vânzări și povești din viața vânzătorilor. Unii au descris diverse tehnici și trucuri din domeniul vânzărilor. Alții au decis să descrie etapele dezvoltării vânzătorilor. Această carte nu este despre povești de viață sau trucuri de vânzări. Este un manual de vânzări, compus din părți teoretice și exerciții practice, care poate fi utilizat în orice instituție de învățământ sau afacere. Noi, autorii acestui manual, am făcut tot posibilul ca orice persoană care știe să citească, să scrie și să comunice, să poată studia acest manual și să-și îmbunătățească cunoștințele și abilitățile în domeniul vânzării de produse sau servicii. Acest manual este potrivit atât pentru vânzători cu experiență vastă, cât și pentru începători în domeniul vânzărilor. El se bazează pe o experiență de 11 ani de instruire practică a vânzătorilor din diferite domenii de activitate.
- PE LUP ÎL HRĂNESC PICIOARELE, IAR PE VÂNZĂTOR COMUNICAREA. Tocmai de aceea veți găsi în acest manual multe antrenamente practice legate de comunicare. Așadar, să deschidem această lume fantastic de plăcută a vânzărilor și a negocierilor.
DE CE SĂ STUDIEZI VÂNZĂRILE?
Despre cursul bazat pe acest manual:
Mulți dintre noi observă că în vânzări oamenii câștigă destul de bine. De aceea, majoritatea celor care doresc să câștige mai mulți bani se îndreaptă spre vânzări. Apropo, pentru mulți nici nu contează ce anume vând, deși unii încearcă să aleagă un produs care le place. S-a observat că, chiar dacă un produs îi place vânzătorului, acest lucru nu înseamnă neapărat că el va putea vinde mult și câștiga bine din aceste vânzări. Însă principalul lucru pe care trebuie să îl învețe orice vânzător este că toți vindem sau cumpărăm ceva. Și ce este important! Facem asta de la naștere și până la bătrânețe!
Un copil care încă nu poate vorbi totuși își „vinde” ideea părinților săi că trebuie hrănit și schimbat scutecul. Un profesor își vinde serviciile elevilor săi și părinților acestora. Chiar și o bunică care tricotează șosete pentru vânzare le spune vecinilor și cunoscuților despre acest lucru, pentru ca iarna să poată câștiga un supliment la pensie.
Copiii sunt foarte buni vânzători, vânzând ideea părinților lor de a plăti pentru distracțiile sau activitățile copiilor. Iar părinții „cumpără” aceste idei.
Deși unii spun că nu vând nimic, ei totuși vând, chiar dacă nu realizează acest lucru. Din acest motiv, profesiile din domeniul vânzărilor sunt întotdeauna cele mai căutate pe piața muncii.
Atâta timp cât vor exista oameni pe această planetă, vânzările nu vor dispărea niciodată din viața noastră. Indiferent dacă vindeți în lumea reală sau virtuală, vânzările au fost, sunt și vor rămâne întotdeauna o parte a vieții oamenilor.
Dacă priviți în istoria umanității, veți observa că oamenii au vândut din cele mai vechi timpuri. Chiar și atunci când nu existau bani, vânzările erau deja prezente în viața fiecărui om. Și dacă vă uitați atent și vă detașați de conceptul de bani, veți observa că vânzările există chiar și printre toate ființele vii.
De aceea, abilitățile de vânzare și negociere nu au fost niciodată inutile în viață. Se poate spune că ele au contribuit întotdeauna la creșterea bunăstării și la extinderea oportunităților pentru oameni, mai ales pentru cei care știu să vândă mult, scump și cu plăcere.
Utilizând acest manual, veți obține principalele abilități de vânzări, potrivite atât pentru vânzătorii cu experiență, cât și pentru cei începători în domeniul vânzărilor.
Unii oameni care studiază acest manual vor găsi în el instrumente pe care le-au folosit intuitiv. Însă, atunci când faci o vânzare înțelegând conștient cum funcționează totul, atunci poți gestiona cu ușurință orice vânzare și poți duce orice vânzare până la finalizarea logică.
Abilitățile de comunicare bilaterală vor fi de mare ajutor pentru însușirea mai rapidă a abilităților din exercițiile practice ale acestui manual.
PE LUP ÎL HRĂNESC PICIOARELE, IAR PE VÂNZĂTOR COMUNICAREA. Tocmai de aceea veți găsi în acest manual multe antrenamente practice legate de comunicare.
Așadar, să deschidem această lume fantastic de plăcută a vânzărilor și a negocierilor.
Autorii manualului: Veaceslav BOGDANOV și Sergiu LUCA.
RECENZII
Eu, în calitate de femeie de afaceri activă, consider acest manual foarte util. Este scris într-un limbaj simplu și conține multe exerciții practice și sesiuni de antrenament.

Natalia Senatskaia
Business coach, proprietar al „Success Academy English School” și al școlii online „Just English”, co-proprietar al „Megasport”
“Manual de vânzări” este o lucrare remarcabilă dedicată tuturor celor interesați de arta vânzărilor, de la începători la profesioniști. Autorii, Veaceslav Bogdanov și Sergiu Luca, au reușit să creeze un material educativ bine structurat, care combină teoria și practica, într-un mod accesibil și captivant. Cartea se evidențiază prin claritate, relevanță și profunzime, oferind nu doar cunoștințe, ci și instrumente practice pentru pentru aplicarea lor precum:

Laurențiu Claudian Lupușor
Director general “BAUMIT ROMÂNIA”
Autorii cărții MANUAL DE VÂNZĂRI


CUMPĂRĂ ACUM cartea „Manual de vânzări” în format electronic, împrimaat broșat sau împrimat cartonat!