Pe 17 și 18 septembrie 2016, angajații din departamentul vînzări a companiei “Basconslux” au început trainingul corporativ pe vînzări. Mai departe gasiți câteva realizări acestor angajați în urma primei etape a trainingului corporativ pe vînzări.
“Pe durata trainingului am înbunătățit cunoștințele bazate de activitatea mea; ca vînzător, am aflat tactici, soluții, idei noi cum să acționez în diferite situații, să pot cunoaște și înțelege oamenii care mă înconjoară și se găsesc cu fiecare în contact comun. Am cunoscut soluții la problemele cu care m-am confruntat. A fost de folos pentru mine acest training. Vă mulțumim!” Natalia Rusu (manager vînzări “BASCONSLUX”)
“Metodele de vînzarea și comunicarea cu clienții, unde este nevoie de a pune sau utiliza cuvinte cheie ca persoana să se hotărască. Unirea colectivului pentru a organiza lucru mai efficient, adică pregătirea ofertei prin e-mail, ajutorul unul pe altul, organizarea ceva comun nu anume de lucru, servicii. Cel mai important cunoașterea și aprecierea omului, starea lui emoțională, pentru a putea să fie pentru dinsu și organizarea ofertei.” Chebeș Denis (director executiv “BASCONSLUX”)
“Am primit o plăcere deosebită de la participarea la acest training. Am tiparit cîteva idei noi în vînzări, care le voi aplica în lucru. Am învățat cum să efectuez o vînzare corectă a apartamentului. Comunicare. Avantaje. Opinii. Convingeri. Ceva nou ce voi aplica, va fi oferte pe e-mail, adică pe rețele de socializare.” Alina Cartira (concultant secția vînzări “BASCONSLUX”)
“De a asculta cumparatorul. De a comunica la nivelul cumpărătorului. Teoria la cel 3 cuvinte DA! De a face o ofertă mai bună. Cum să facem ca să vindem mai scump. Cum să facem o tranzacție mai bună.” Ion Sterea (consultant secția vînzări “BASCONSLUX”)