Mulți dintre noi am studiat sau studiem în prezent. Învățarea este un proces continuu din care ne așteptăm să dobândim abilități. Și, din păcate, nu orice formare este capabilă să ne ofere aceste abilități.
Următoarele sunt principalele motive care ne ajută să înțelegem de ce nu avem rezultate de la instruire:
- Instruirea este asigurată de specialiști care ei înșiși nu au suficiente tehnologii, abilități și cunoștințe în domeniul formării oamenilor.
- Instruirea include date false. Date care împiedică învățarea mai mult decât ajută.
- Studentul învață cu scopul de a obține o diplomă (certificat), și nu cu scopul de a învăța să facă ceva mai bine decât înainte.
- Lipsa unei părți practice în procesul de învățare. Nu poți învăța cum să tunzi părul oamenilor, dacă doar din exterior ai urmărit cum tund alții părul, dar nu ai încercat să tunzi singur.
- Un student, cadet sau ucenic primește în mod constant critici ostile din partea mediului său. Poate fi o critică hârâitoare recepționată din partea unei persoane care se instruește. Poate exista și o devalorizare a învățării prin care trece un elev sau o devalorizare a rezultatelor obținute de un elev în procesul de învățare. Acest lucru este realizat de persoane antisociale din mediul elevului.
- Etica profesorului sau elevului este în stare proastă. Sunt încălcate regulile educației sau regulile de comportament în societate sau orice alte coduri morale. Aceste încălcări duc la lipsa rezultatelor învățării.
AFLĂ CUM FUNCȚIONEAZĂ INSTRUIREA ÎN COMPANIA „Maestru în vânzări” – SUNĂ +373 79411313