În ultimul timp se studiază, intensiv, factorii ce influențează eficiența vânzărilor.
După efectuarea mai multor studii, s-a constat factorul principal care influențează luarea unei decizii rapide de către cumpărători – emoțiile pozitive atât ale clientului cât și ale vânzătorului. Deciziile se iau rapid și în mod rezonabil atunci când omul simte astfel de emoții ca: INTERES, BUCURIE, FERICIRE, ENTUZIAZM, INSPIRAȚIE.
S-a demonstrat faptul că dacă vânzătorul știe să glumească și este capabil să transmită emoțiile plăcute cumpărătorului, atunci procesul de cumpărare nu va lua mult timp. În timp ce clientul care a decis să cumpere având o dispoziție bună, devine permanent și fidel companiei, de la care a cumpărat. Pe lângă acestea, clientul respectiv mai posedă încă câteva calități importante, cum ar fi dorința de a primi consultații periodice de la compania sau vânzătorul Dvs. De asemenea, acest client vă recomandă cunoscuților și prietenilor săi, fapt ce duce la reducerea cheltuielilor pentru publicitate și promovare.
S-a constatat că vânzătorul care poate vinde aplicând emoțiile pozitive, obține multe rezultate. Un astfel de vânzător vinde cel mai mult și are cel mai mare salariu. Acesta poate oferi cel mai bun viitor copiilor săi. El are întotdeauna o mulțime de prieteni, și se simte cu adevărat fericit. Sunt sigur că fiecare vânzător care citește aceste rânduri, dorește să învețe cum să aplice emoțiile umane în vânzări.
Ca să însușiți această tehnică apelați la compania MAESTRU ÎN VÎNZĂRI, la nr. de telefon: +373 79411313
Vreau să mai adaug o mică istorioară despre cum funcționează instrumentul descris mai sus.
O cunoscută de a mea a hotărât să-i ajute mamei sale să-și aleagă o haină de blană. Ele au mers într-o mulțime de magazine, fiind obosite, au intrat într-unul din magazine unde au fost ajutate de un vânzător- băiat. Mama cunoscutei mele probează o nouă haină din blană de bizam. Stând în fața oglinzii ea spune: „Numi place blana aceasta de bizam, se aseamănă foarte bine cu cea de șobolan, iar în copilărie șobolanii mă speriau.”
La care vânzătorul îi răspunde: „Foarte bine, iată că a venit timpul să vă răzbunați pe șobolani cumpărând această blană.”
Anume acea blăniță au cumpărat-o.
Nu uitați că cea mai bună vânzare este acea cu emoții pozitive!
Comandați training corporativ de vânzări pentru Dvs. și vânzătorii Dvs.!
Sunați acum! Număr de contact: +373 79411313