Dacă sunteți conducător;
Dacă doriți să vă perfecționați;
Dacă nu doriți să plătiți pentru studii mai mult decât costă în realitate.
Atunci, citiți acest articol până la sfârșit.
A venit timpul să plănuim bugetul companiei pentru anul următor, iar conducătorii se întreabă câți bani să alocheze pentru perfecționare. Luând în considerație faptul că trebuie să învățăm în continuu, dar nimeni nu dorește să plătească în plus pentru aceasta. Ne dăm bine seama că noi toți am învățat anterior, dar nu tot ceea ce am învățat ne-a oferit cunoștințele și capacitățile dorite. Și cu atât mai mult, nu tot ceea ce am învățat la școală ne-a ajutat să obținem rezultatele și succesele dorite atât la serviciu cât și în viața de zi cu zi.
Mai jos veți găsi regulile rezonabile de alegere a cursurilor de vânzări, care, garantat, o să vă ajute pe Dvs. sau angajații Dvs. să obțineți scopurile stabilite. Și dacă alegem traininguri de vânzări, atunci rezultatul acestora va fi vânzătorul sau echipa de vânzători, care contribuie în continuu la creșterea venitului și la micșorarea cheltuielilor în companie.
* Aflați cât timp este acordat orelor practice din întregul curs de instruire. Din moment ce seminarele teoretice se numesc training, este foarte important să cunoașteți numărul orelor practice. Dacă antrenamentele practice ocupă mai mult de 50 % din training, atunci puteți parcurge pașii descriși mai jos.
* La alegerea unei companii de consultanță, atrageți o deosebită atenție la accesibilitatea companiei și la dorința sinceră a acesteia de a transmite datele de contact ale clienților, care deja au utilizat asemenea traininguri de vânzare.
* Nu fiți leneși, contactați 5-10 clienți și asigurați-vă că informația despre rezultatele traingurilor este veridică.
* Cel mai bine telefonați clienții care au urmat cursurile de vânzări cu nu mai puțin de 4-5 luni în urmă, deoarece se întâmplă deseori că după o instruire eficientă, nivelul vânzărilor crește nu doar în prima lună după cursuri, ci pentru o perioadă mai îndelungată de timp.
* Aflați dacă se urmăresc rezultatele traingurilor. Descoperiți cum se schimbă nivelul vânzărilor după procentaj. Nu fiecare director al companiei vă poate spune cifra exactă a vânzărilor, dar în formă de raport procentual, aveți șansele mai mari ca să primiți un răspuns veridic.
* Întrebați compania de consulting ce părere are despre faptul că trebuie să indice în contractul de prestare a serviciilor sale o cifră garantată de creștere a nivelului vânzărilor la angajații deja instruiți. Garanții descrise în contract, oferă doar acea companie care este sigură că cursurile sale de instruire aduc rezultate.
Suntem convinși, dacă urmați în totalitate pașii descriși mai sus, veți putea alege cu precizie cursurile de vânzări necesare Dvs. sau angajaților Dvs.!
Cu cea mai mare dorință de a ajuta, Veaceslav Bogdanov (trainer în vânzări și conducătorul companiei „MAESTRU ÎN VÂNZĂRI” SRL)).