Practicum pe Vânzări

TRAINING CORPORATIV DE VÂNZĂRI – ETAPA 1

Trainingul corporativ de vânzări „MAESTRU ÎN VÂNZĂRI” este disponibil în orice țară (în limba rusă și/sau română), destinat pentru ridicarea nivelului de vânzări și pentru sporirea eficacității fiecărui participant și al întregii secții de vânzări. Activitatea practică se pregătește anume pentru echipa Dvs. de vânzări, unde se pune accentul pe soluționarea acelor probleme care există anume în secția Dvs. de vânzări și la vânzătorii Dvs. Prima parte a trainingului corporativ constă din 50% teorie și 50% exerciții și antrenări practice. A doua parte a acestui training este compusă din 100% pregătire practicăDoar practică și nimic altceva!

 Vezi prezentarea-video

 

Rezultatul final valoros al acestui training din două etape reprezintă echipa lucrătorilor din secția de vânzări, care sunt capabili să mărească profitul companiei și să aplice cu succes cele învățate la trening.

 

 

Descrierea primei etape a trainingului corporativ de vânzări!

 

PENTRU CINE: 

 

* Proprietarii de afaceri

* Conducătorii companiei

* Managerii în vânzări

* Directori Comerciali

* Șef de vânzări

* Vanzatorii – consultanți

Agenți de vânzări

 

AVANTAJE:

 

Cursurile de instruire sunt efectuate de un trainer cu o experiență de 23 de ani în domeniul vânzărilor

Întregul curs se pregătește individual pentru Compania Dvs.

Testarea preliminară detaliată a fiecărui participant la training

O tehnologie verificată pe deplin în practică

Exemple reale din experiența de vânzări în Moldova și în țările CSI

Fiecare instrument este antrenat deodată

Ridicarea vânzărilor după trainingul de formare

Cursurile se desfășoară în limba rusă sau română

Celea mai principale secrete aici

Cum abordăm instruirea:

 

Multă practică

Informația se predă în ordine

Toate datele sunt foarte ușor de utilizat în practică

Eficiență la cel mai înalt nivel

 

Ce teme se abordează:

 

•Cum să sporim încrederea vânzătorului

•Vânzarea către clienții care sunt dispuși să cumpere scump

•Cum să stabilim relații de încredere cu clienții

•Deosebirea dintre comunicarea prin telefon și față în față

•Cum să mărim serviciul în companie

•Cum să depășim lipsa dorinței de comunicare

•Transformarea clientului într-un client permanent, care vă recomandă

•Lucrul eficient cu clienții de conflict

•Cum să ridicăm nivelul vânzărilor în perioada nefavorabilă vânzărilor

•Tehnologia exactă de aplanare a obiecțiilor

•Cum să identificăm problema reală a clientului

•Cum să realizăm un contact prin telefon

•Cum să desfășurăm o prezentare a vânzărilor

•Cum să încheiem corect și cu succes o afacere

 

Suplimentar: Cum să aflăm rapid cu ce fel de client avem de a face. Cum să vindem clienților, care singuri nu știu ce doresc. Instrumentul universal, care ne va ajuta mereu să înțelegem cum să comunicăm cu clienții în diferite stări emoționale. Cum trebuie să fie un vânzător ca să poată vinde mult și scump.

Un plan mai detaliat al trainingului poate fi solicitat prin telefon la nr: +373 79411313

Durata primei etape: 2 zile

 

CUM DECURGE PREGĂTIREA PENTRU INSTRUIRE ȘI ÎNSĂȘI INSTRUIREA:

 

1.Trainerul nostru de vânzări se întâlnește cu directorul companiei Dvs. și cu conducătorii secției de vânzări.

 

2.Specialistul nostru de recrutare a personalului efectuează testări și interviuri individuale cu fiecare angajat al secției de vânzăriconducător al secției de vânzări și directorul companiei.

Testarea este compusă din:

a) Interviu ce productivitate;

b) Test de analizare a stării personale;

c) Testare a ceea ce-i dă un impuls interior persoanei să lucreze (motivația);

d) Sondaj, în formă scrisă, unde se află problemele legate de produsul pe care îl vindeți și a clienților cu care lucrați, pentru pregătirea instruirei special pentru compania Dvs.

 

3.Noi efectuăm o analiză completă a stării personalului Dvs. și a conducătorilor.

 

4.Noi pregătim toată instruirea special pentru compania Dvs.

 

5.După ce s-au stabilit toți termenii, noi realizăm prima etapă a trainingului corporativ, unde recomandăm să participe toți colaboratorii care se află în lanțul de vânzări (vânzători, conducători, casieri, instalatori, persoane care livrează, producători, etc.).

 

6.La sfârșitul primei etape a trainingului corporativ, toți vânzătorii primesc temă pentru acasă, care demonstrează cât de bine își cunosc produsul lor.

 

7.Nu mai devreme de o săptămână după prima etapă, și nu mai târziu de o lună după încheierea primei etape, începem a doua etapă a instruirii corporative.

 

8.După terminarea etapei a doua de instruire, acordăm certificate fiecărui participant. În aceste certificate se indică numărul orelor de pregătire practică.

 

9.Conducătorii primesc consiliere cu privire la gestionarea viitoare a departamentului de vânzări și la fiecare angajat în mod individual.

 

10.Numai angajatul care finalizează ambele etape de instruire corporativă obține dreptul de a deveni membru al clubului MAESTRU ÎN VÂNZĂRI, în care continuă să învețe și să primească ajutorul nostru suplimentar.

 

Comentariile scrise de participanții la training „MAESTRU ÎN VÂNZĂRI”:

 

 

 

Înscrieți-vă acum, Dvs. sau personalul secției de vânzări a Dvs. la trainingul „MAESTRU ÎN VÂNZĂRI”, la tel.: +373 79411313

 

După finisarea etapei date, participanții  pot trece la a doua etapă (training în vânzări).

 

Detalii:

Durata primei etape: 12-15 ore (două zile complete). Graficul orelor de instruire poate fi stabilit în mod individual.

Locul studiilor: noi oferim ore de instruire pe teritoriul Dvs. sau în oficiul central al companiei „MAESTRU ÎN VÂNZĂRI” (Chișinău, str. Tighina, 65, oficiul 412)

 

Prețul include: cursurile de instruire descrise mai sus, testarea, consilierea individuală a conducătorilor secției de vânzări și materialul oferit.

 

Descrierea etapei a doua a trainingului corporativ de vânzări!

0 0 votes
Article Rating
Поделиться:
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments