Formatorii noștri devin formatorii dvs.
- Compania dvs. vinde produse sau servicii;
- În departamentul de vânzări aveți mai mulți de 5 angajați;
- Ați observat ca vânzătorii dvs. au nevoie de instruire practică în mod regulat;
- E cam scump să invitați traineri din afara companiei;
Înscrieți-vă acum pentru formare!
AVANTAJE
- Cursurile de instruire sunt efectuate de un trainer cu o experiență de 23 de ani în domeniul vânzărilor
- Întregul curs se pregătește individual pentru Dvs.
- Testarea preliminară detaliată a fiecărui participant la training
- O tehnologie verificată pe deplin în practică
- Exemple reale din experiența de vânzări în Moldova și în țările CSI
- Fiecare instrument este antrenat deodată
- Ridicarea vânzărilor după trainingul de formare
- Cursurile se desfășoară în limba rusă sau română
PROGRAM DE FORMARE
Noi nu instruim la timp - noi instruim la rezultat.
RECENZII
După finisarea acestui curs și chiar în timp ce studiam și mă antrenam, am observat schimbări foarte mari în comunicarea mea de zi cu zi cu clienții și chiar în viața personală, adică prieteni, soție, părinți.
Ion Cojocaru
Pe durata trainingului am înbunătățit cunoștințele bazate de activitatea mea; ca vînzător, am aflat tactici, soluții, idei noi cum să acționez în diferite situații, să pot cunoaște și înțelege oamenii care mă înconjoară și se găsesc cu fiecare în contact comun. Am cunoscut soluții la problemele cu care m-am confruntat. A fost de folos pentru mine acest training. Vă mulțumim!
Natalia Rusu
Pe parcursul trainingului m-am schimbat ca personalitate, am devenit mai încrezută în tot ceia ce fac, am devenit mai flexibilă în relațiile cu clienții (ca vînzător), am început să practic unele lucruri care inițial nu le făceam, îmi este mai ușor să operez cu sumele de bani încasate de la clienți; îmi este ușor să comunic cu oricine, fie potențialul client sau orice altă persoanalitate; practic nu am nici o barieră în acțiunile mele.
Craciun Stela
Clienții noștri
Costul instruirii depinde în întregime de rezultatele angajaților instruiți. În cazul creșterii rezultatelor departamentului de vânzări, costul de formare crește. Dacă rezultatele echipei vânzătorilor sunt reduse, atunci costul serviciilor pe care le furnizăm este redus. Ca rezultat a departamentului de vânzări, credem: creșterea cifrei de vânzări.